صفحه اول درباره ما اخبار اقتصادی  آموزشی گالری ناریان در جهان یاد یاران تماس با ما  نقشه سایت
 

  بازگشت
 

 موضوع: بیانات نوه امام خمینی در یادواره شهدای روستای ناریان.  تاریخ:  1392/05/26

كرج - نوه حضرت امام خميني (ره )گفت: اعتقاد امام راحل به مردم و توكل برخدا سبب پيروزي انقلاب اسلامي شد.

به گزارش ايرنا سيد علي خميني روز جمعه در يادواره شهداي روستاي ناريان شهرستان طالقان افزود: هيچ تشكيلات نظامي و سياسي امام را در پيروزي انقلاب اسلامي به غير از مردم، ياري نكرد.
وي ادامه داد: امام با نيت خالص پاي به عرصه نهضت انقلاب اسلامي گذاشت.
سيدعلي خميني تاكيدكرد: تكريم افرادي كه امام راحل (ره ) را در رسيدن به اهداف خود ياري كردند بايد مورد توجه قرار گيرد و اين افراد درآن زمان در آگاهي بخشي به مردم نقش موثري داشتند.
وي ادامه داد: امام با همراهي اين افراد توانست انقلاب را پايه گذ اري كند و از همان ابتدا بسياري از گروهكها پيشنهاد نبرد مسلحانه را به ايشان مي دادند ولي امام مخالف بود.
وي گفت: با شكل گيري انقلاب اسلامي دگرگوني در تمامي اركان جامعه بوجود آمد و ايران به عنوان يك كشور پهناور با موقعيت هاي مختلف و مشكلات بسيار حكومت اسلامي را تشكيل داد.
وي خاطرنشان كرد: درهمان ابتدا در هريك از قوميتها شاهد بروز فتنه هاي گوناگون بوديم كه رژيم غاصب قدس و آمريكا نيز به اين مشكلات دامن مي زدند .
وي گفت: براي آنكه ارزش رهبري امام و ولايت پذيري مردم بيشتر روشن شود كافي است به كشورهاي منطقه و دگرگوني هايي كه درآنها صورت گرفت ،نگاهي كنيم.
وي ياد اورشد: كشور مصر و دگرگوني هايي كه درآن صورت گرفت در مقايسه با ايران مشكلات كمتري داشت اما به استقرار نرسيد درحالي كه دخالتهاي بيگانه نسبت به ايران اسلامي بيشتر بود.
خميني گفت: امام راحل با پيروزي انقلاب رفراندام را برگزار كرد و با جنگ تحميلي كشور وارد شرايط سختي شد اما با توكل برخدا و به پشتوانه مردم ،ن انقلاب اسلامي همچنان سربلند و پيروز در دنياي امروز به راه خود ادامه مي دهد.ك/

به نقل از: خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران

 

کدخبر :

80776816(3478401

تاریخ مخابره :

۱۳۹۲/۰۵/۲۶

 

نظرات , دیدگاه ها  و پیامهای شما در خصوص مطلب بالا :
فرستنده: خانم رزاقی:  
 ای کاش از بحث های سیاسی فاصله گرفته و یکدیگر را همانگونه که هستیم بپذیریم..که این ویژگی نشانی است از بلوغ فکری و سیاسی..
فرستنده: خانم رزاقی  
 پاینده باشند..
فرستنده: ناشناس  
 آقا محمد تحقیق لازم نیست،کافی بود به صحبتهاشون گوش میکردید.ایشون توی 30سال گذشته و 10سال رهبری امام گیرکرده بودند،حتی 1کلمه از آقا نگفتن که 24 ساله بار انقلاب رو به دوش کشیدن!! چرا راه دور بریم از قائله ی کردستان و تبریزو... هوشمندی امام گفتند اما از فتنه ی88 و درایت رهبر حرفی نزدن. دلیل ازین بالاتر میخواید؟؟؟
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  دوشنبه 04 شهريور 1392
 باسلام ؛ به نظر میرسد همشهریان عزیز در سایت و در ناریان , وارد اینگونه مسائل نشوند بهتر است, چرا که اینگونه مسائل باعث تفرقه و دو گانگی میشود .آخر این مباحث ایجاد اختلاف است و جدایی درحالی که ما الان باید باهم کمک کنیم و یکی مان یک طرف لوله انتقال آب و دیگری طرف دیگر آن را بگیریم و ببریم سیولیز تا آب سیولیز را به کردانچال و رونا منتقل کنیم , شاید بتوانیم ایجاد اشتغالی داشته باشیم برای جوانان جلوی پل و آبادانی برای روستا و ساخت سالن چند منظوره در ناریان و کرج و از این دست کارها که همه کار دل است و بدون عشق و علاقه و همدل بودن امکان انجامش نیست, حالا اگر به لحاظ اختلاف دیدگاهای سیاسی رفاقتمان کم رنگ شود و باعث شود که نتوانیم همدیگر را ملاقات کنیم و گپ و گفت دوستانه داشته باشیم و توانها و انرژی هایمان را باهم جمع کنیم , از اصل کارمان خواهیم ماند.بهتر است دیدگاهها و فعالیتها و کارهای سیاسی مان را در خارج از ناریان دنبال کنیم. ما همه اعضای یک خانواده هستیم و باید برای ناریان کار و تلاش کنیم تا ناریانی آباد و بانشاط داشته باشیم . ضمن اینکه همه میدانیم , دنیای سیاست پیچیدگی های خاص خود را دارد نمی گوئیم کار سیاسی نکنیم بلکه حرف ما این است : جوٌ ما جوٌ خانوادگی است . امور سیاسی را در فضای دیگری دنبال کنیم تا به انسجام خانوادگی مان لطمه وارد نشود. با احترام - روابط عمومی سایت ناریان
فرستنده: محمد رزاقی  
 جناب آقا یا سرکارخانم رزاقی ؛ شما تحقیق کردید و یقین حاصل کردید که ایشان ولایت فقیه را قبول ندارند؟ اگر غیر از این باشد این یک تهمت است.
فرستنده: f.razzaghi  
 ای کاش آقایونی که مسئول انتخاب مهمان برای سالگرد شهدا هستند، کسانی رو درنظر بگیرند که دعوتشون باعث شادی روح شهدامون بشه نه ناراحتیشون.. این آقا همه چیز و همه کس رو قبول داشتند جز ولایت فقیه!! توی تک تک وصیتنامه های شهدا اومده پشتیبان ولایت فقیه باشید.....

شما هم میتوانید دیدگاه ها , نظرات  و پیامهای خود را درخصوص مطلب بالا , از طریق فرم زیر ارسال نمایید :

  * نام فرستنده : 
پست الکترونیکی :
* متن پیام:
 
  © 2006 www.naryan.com | Taleghan, Naryan | SMS: 3000722001892

صفحه اولاخبارآموزشیاقتصادی |گالری |ناریان درجهانیادیارانتماس با مادرباره مانقشه سایت