صفحه اول درباره ما اخبار اقتصادی  آموزشی گالری ناریان در جهان یاد یاران تماس با ما  نقشه سایت

بازگشت

موضوع: گزارش صعود به قله کهار به مناسبت هفته دولت  تاریخ:  1392/06/09

گزارش صعود به قله کهار به مناسبت هفته دولت
ارتفاع قله : ۴۰۵۰ متر

جغرافیا :قله کهار در حاشیه شرقی البرز غربی قرار گرفته ،از سمت جنوب به دره چالوس و رودخانه کرج وازسمت شمال به دره پهناور طالقان محدود می شود. جبهه شمالی قله کهار(کاهار) و خط الراس غربی آن کاملا مشرف به منطقه طالقان است و خط الراس شرقی آن مشرف به گردنه عسلک و دره های آزادبر و کهنه ده می باشد که در نهایت به روستای گچسر ختم می شود.

خط الراس شرقی کهار به ترتیب قلل و نتار ۳۹۶۵ متر - هفت خوان   ۳۹۷۵ - کلاش ۳۸۵۰ و کرچان ۳۸۰۰ متر را دارا میباشد..خط الراس غربی کهار شامل قلل ناز ۴۱۰۸- ماشه نو ۴۰۰۰ - کروج.۳۵۰۰ -  گزآتایورد ۳۳۰۰ و  ارژنگ می باشد.
برنامه:یک و نیم روزه مورخ 7و8 شهریور92

نفرات: آقایان محمود رزاقی (مشهدی اکبر مرحوم)،{مهدی صابری(فرزند مرحوم سبزعلی صابری)،جلیل گوهری،هادی یوسفی،کریم محمدی از تیم کوهنوردی اوج نهاجا،جعفر جانی زاده از تیم کوهنوردی سایپا دیزل.

ساعت 15:30دقیقه بعداز چک نمودن وسایل توسط یک دستگاه ون کرج را به سمت روستای کلوان ترک نمودیم جاده چالوس طبق همه شب جمعه ها ترافیک ولی به صورت نیمه روان جریان داشت خلاصه در ساعت18:30 در روستای کلوان از خودرو پیاده شدیم وبا مهیا شدن برای صعود به سرقدمی آقای مهدی صابری به صورت ستونی از مسیر منبع آب روستای کلوان به سمت قله کهار براه افتادیم همچنان براه خود ادامه دادیم تا ساعت 20:30 به جانپناه کهار با ارتفاع 3200متر رسیدیم. صرف شام واستراحت تا ساعت 22:30 طول کشید. آماده صعودشبانه و حمله به قله شدیم ساعت 00:30 دقیقه بامداد برفراز قله زیبای کهار بزرگ سرود ملی ایران زمینمان رااجرا نمودیم به دلیل باد و سرمای شدید ارتفاع کم کردیم در کاسه کهارحدود 15 دقیقه استراحت و تجدید قوا نموده برای فرود آماده شدیم درساعت 02:40 بامداد به  جانپناه کهار رسیدیم، پس از استراحت و صرف صبحانه فرود به سمت روستای کلوان شروع در ساعت 12:00 به روستای کلوان  رسیدیم و به سوی کرج حرکت کردیم.از همنوردان عزیزم که در سالهای گذشته در برنامه های صعود به قله های دماوند،شاه البرز،آزاد کوه،زرین کوه،سیاه لیز،آلانه سر،خرس چر،توچال،علم کوه،کهار و ناز،سبلان،...همراهی نمودندکمال تشکر و قدر دانی را دارم. زنده باد ناریانی

mahmoodrazaghi2171@yahoo.com

محمود رزاقی (مشهدی اکبر مرحوم )

نظرات , دیدگاه ها  و پیامهای شما در خصوص مطلب بالا :
فرستنده: م . ر  1392/07/03
  سلام خدمت ورزشکاران محترم, خسته نباشیدخدمت اقای مهدی صابری و آقای رزاقی لطفا عکس های خود را در سایت قرار دهید. ممنونم و تبریک عرض می کنم.
فرستنده: علی کاظمی
 جناب آقای محمود رزاقی؛ باسلام ؛ صعود به قله" کهار" را به شما و همنوردانتان تبریک میگوییم .
فرستنده: ghafor-saberi:
 سلام بر شما كوهنوردان عزيز؛ به شماتبريك مي گويم وآرزوميكنم هميشه مانندكوه استواروپابرجاباشيد.
فرستنده: سيدمحمد
 با خبر شدیم با همت و تلاش کوهنوردان تیم کوهنوردی اوج نهاجا،پسر خاله عزيزم و همنوردان ديگرش قله كهارصعود تابستانه داشتند. این صعود را به آقامحمود ،آقا مهدي وديگر دوستان و مردم عزيز ناريان و همه کوهنوردان تبریک عرض می نماییم و آرزوی موفقیت روز افزون و شادمانی را برای ايشان داريم.
فرستنده: روابط عمومی سایت ناریان
 افتخار ما به شما همشهریان گرامی است.

شما هم میتوانید دیدگاه ها , نظرات  و پیامهای خود را درخصوص مطلب بالا , از طریق فرم زیر ارسال نمایید :