صفحه اول درباره ما اخبار اقتصادی  آموزشی گالری ناریان در جهان یاد یاران تماس با ما  نقشه سایت
 

  بازگشت
 

 موضوع: آبرساني به منطقه موسوم به سیولیز و ازولت در اقدامی خودجوش.  تاریخ:  1392/06/26

آبرساني به منطقه موسوم به "سيوليز " و "ازولت" .
باخبر شديم عده اي از هموطنان عزيز با همت بلند و با پشتكاری ستودنی  به صورت داوطلبانه و خودجوش مراحل آبرساني به چادرهای  "سيوليز"  و "ازولت" را با موفقيت به اتمام رسانده اند و اين امر باعث گرديد تا روابط عمومي كانون فرهنگي و هنري  روستاي ناريان با آقای صادق صابری (صابر) , یکی از مسئولين اجرای اين طرح بزرگ مصاحبه اي داشته باشد.که عین گفتگو به شرح زیر از نظرتان می گذرد:


 آقاي صابري چه عاملي باعث گرديد شما به فكر آبرساني به اين محل بيفتيد؟
صابري: عدم دسترسي دامداران به آب آشاميدني و بهداشتي در منطقه مذکور.
 *- اعضاء گروه شما چه كساني بوده اند؟
صابري: بنده به عنوان سرگروه و آقايان فرامرز صابري(آزاده)، قاسم صابري(کربلایی امام قلی) ،سبحان رزاقي،بخشعلي رزاقي،غلامرضا(شعبان )رزاقي،سيد علي(سيدجبرئيل) وسيد جبار ميرغياثي اعضاء اصلي اين گروه بوده اند.
*- اقدام اوليه شما چه بوده است؟
صابري : بازديد از محل و برآورد هزينه و اطلاع رساني به عموم مردم ناريان.
*- اطلاع رساني شما چگونه بوده است؟
صابري : بصورت حضوري خدمت دامداران و بعضي از همشهريان مقيم پل كردان.
*- آيا تمامي بودجه توسط مردم جمع آوري گرديد؟
صابري: خير حدود يك ميليون تومان از خودمان هزينه كرديم وبدهكار ميبا شيم.
*- مصالح مصرفي شما در اين پروژه چه چيزهايي بوده است؟
صابري: 1600متر لوله  5 اينچ و 1.5 اينچ و 10 پاكت سيمان و 150 متر سيم بكسل، سيم گاويان بندي برای طراحي و ساخت دو منبع آب .
*- آيا كمكهاي غير نقدي هم توسط مردم صورت گرفت؟
صابري: بله آقايان سيد رمضان ميرغياثي(حاجي سيد علاءالدين) ،سيد علي ميرغياثي (سيدمختار)، طاهر شريف كاظمي و حشمت صابري هركدام علاوه بر كمك مالي يك بزغاله به عنوان پاداش اهدا نمودند.
*- آيا هنگام اجراي پروژه بامشكل جدي برخور نموديد؟
صابري: بله با يكسري مخالفت ها توسط مسئولين محل مواجه گشتيم كه خوشبختانه با مذاكره رفع گرديد.
*- پروژ آبرساني چه مدتي به طول انجاميد؟
صابري: حدود سه ماه تابستان بصورت متناوب.
*- چه انتظاري از مسئولين محل و سايت ناريان داريد؟
صابري : از مسئولين محل تقاضا منديم كه ما را در اين پروژه و پروژه هاي ديگر از نظر مالي ساپورت نمايند و از مسئول سايت نيز اين انتظار ميرود كه خبر رادر سايت درج و جهت جمع آوري كمكهاي مردمي اقدام نمايند.
*-  آيا پروژه ديگري را در روستاي ناريان در نظر داريد؟
صابري: بله ساخت حمام در "سيا گروي ميشروش " (روبروي اسكول) جهت امنيت خانواده ها و جذب گردشگري در روستاي ناريان را در نظر داريم كه آقای علي بخش صابري هزينه كل سيمان و عبدالحسين صابري نيز بخشي از بودجه را متقبل شدند.


در پايان آقايان صادق و فرامرز صابري در مرحله اول از آقايان سيد خرم ، سيد رمضان (سيد علاءالدين) و حشمت صابري جهت دراختیار قرار دادن قاطر براي حمل لوله و سيمان , تقدير وتشكر نمودند و در مرحله بعد از تمامي كساني كه مشوق انجام اين پروژه بوده  و كمكهاي نقدي و غير نقدي اهدا نمودند تقدير وتشكر كردند و در اينجا , جا دارد مردم عزيز ناريان نيز زحمات اين عزيزان را ناديده نگيرند و در حفظ ونگهداري اين پروژه كوشا باشند و در طرح هاي آتي اين عزيزان را ياري نمايند.


تهيه كننده :سيد محمد ميرغياثي

                                                                   با تشكر روابط عمومي كانون فرهنگي وهنري روستاي ناريان 


گفتنی است در اقدامی مشابه در پائیز سال1389 عده ای از خیرین که  عمدتا نامشان در این پروژه نیز دیده میشود . اقدام به ساخت پل ارتباطی موسوم به " پل اسکول " نموده بودند که آن هم در نوبه خود شایسته تقدیر  بود.

باکلیک برروی این لینک میتوانید آن خبر را مشاهده کنید.

سایت ناریان هم به سهم خود از همه این عزیزان تقدیر و تشکر دارد و امیدوار است نام تک تک عزیزانی که  در این اعمال پسندیده مشارکت نمودند در اذهان جاودانه شود و اجرشان را از خداوند متعال دریافت دارند.

در پایان از عموم همشهریان عزیز درخواست میگردد به اشکال مختلف مالی , نقدی ,غیر نقدی , قدمی , قلمی , زبانی و...به هر صورت که میتوانند از این عزیزان حمایت نمایند تا این عزیزان با دلگرمی بیشتر اقدام به انجام امورخیر در جهت عمران و آبادانی روستای عزیزمان و کمک به مردم ناریان بپردازند.

خدا را چه دیدید شاید همین عزیزان بانی خیر شدند و به کمک همه عزیزان همشهری کلنگ ساخت یک سوله به منظور ایجاد یک سالن چند منظوره برای انجام امور ورزشی و محل برگزاری مراسم عروسی و ...را زده و  کمک بزرگی به اهالی روستایم ناریان نمایند.

 باعرض ادب واحترام - روابط عمومی سایت ناریان

نظرات , دیدگاه ها  و پیامهای شما در خصوص مطلب بالا :
فرستنده: مرتضی صابری  1392/07/02
 با تشکراز زحمات همه دوستان وهمشهریان عزیز و آرزوی توفیق روزافزون برای شما .
فرستنده: كانون فرهنگي وهنري روستاي ناريان  
 وتَعاونوا عَلَی البِرِّ والتَّقوی‌َ ولا تَعاونوا عَلَی الاِثم‌ِ والعُدوَن‌ِ; (مائده‌، 2) جناب آقايان فرامرز و صادق صابري بدین وسیله مراتب سپاس وقدر داني كانون فرهنگي مسجد رسول اكرم(ص) را ازتلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه شما ودوستانتان درزمینه پیشبرد اهداف بهداشتی وآبرساني به كوه سيوليز و ازولت تقدیم می دارم. از درگاه ایزد منان دوام عزت وسلامت، تداوم حضور و تاثیر آن بزرگواران درراستای دستیابی به اهداف عالیه بهداشتی، ارتقای کیفیت زندگی و نشاط مردم شریف وپرافتخار روستاي ناريان رامسئلت دارم.
فرستنده: یونس رزاقی  
 اززحمات کلیه عزیزان ودست اندرکاران تشکر وقدردانی مینمایم.

شما هم میتوانید دیدگاه ها , نظرات  و پیامهای خود را درخصوص مطلب بالا , از طریق فرم زیر ارسال نمایید :

  * نام فرستنده : 
پست الکترونیکی :
* متن پیام:
 
  © 2006 www.naryan.com | Taleghan, Naryan | SMS: 3000722001892

صفحه اولاخبارآموزشیاقتصادی |گالری |ناریان درجهانیادیارانتماس با مادرباره مانقشه سایت