صفحه اول درباره ما اخبار اقتصادی  آموزشی گالری ناریان در جهان یاد یاران تماس با ما  نقشه سایت
 

  بازگشت
 

 موضوع: همشهری پرتلاش و خیرمان آقای یوسف صابری در کلاک بالا سوپر مارکت افتتاح نمود.  تاریخ:  1392/07/01

باخبر شدیم همشهری عزیزمان آقای یوسف صابری چندی قبل , اقدام به راه اندازی سوپر مارکتی بسیار مرتب , تمیز و بهداشتی در کلاک بالا نموده اند.

وی سوپر مارکت را به اتفاق همسرشان اداره می کند . معمولا کار تدارک کالا و خرید و انتخاب منابع خرید مناسب به عهده آقای صابری است و امور فروش نیز مشترکا با همسرشان به انجام میرسد.

وی که لذت کسب موفقیت در اداره این کسب و کار کوچک را تجربه کرده , عوامل موثر بر فروش خود را صداقت با مشتری , ارائه خدمات بهتر , احترام به مشتری , رعایت بهداشت و رعایت انصاف در کسب کار عنوان کرده و می گوید: فروش با سود کمتر و تعداد بیشتر , رمز موفقیتش در این مدت کوتاه بوده و اعتقاد دارد مشتریان سرمایه اصلی کسب و کار هستند و رضایت آنها باید هدف باشد, چرا که موفقیت در کسب وکار با رضایت مشتری حاصل خواهد شد.

گفتنی است آقای صابری فردی پرتحرک و پرتلاش میباشد و  همواره در امور خیر , همانند بسیاری از همشهریان عزیز پیش قدم بوده و زحماتشان شایسته تقدیر است .

وب سایت ناریان ضمن تبریک به این همشهری عزیز, از ایشان درخواست نمود بخشی از فروشگاه را به ارائه محصولات تولید شده در روستای ناریان , نظیر انواع لبنیات , عسل , انواع حبوبات , انواع عرقیات , مرباجات و ترشی جات و...اختصاص داده و این مطلب را به اطلاع اهالی رسانده و ملزومات بسته بندی مناسب را در اختیار آنها قرار داده تا شرایط لازم برای تهیه , تولید و توزیع محصولات وطنی (ولو به مقدار کم), آغاز شده تا کمکی باشد به اقتصاد خانواده بزرگ ناریانی .

آقای صابری به گرمی از این پیشنهاد استقبال کرده و گفتند آمادگی انجام این امر را دارند

در پایان از همشهریان گرامی بویژه عزیزان ساکن کلاک درخواست می گردد , دست به دست هم داده و با حمایت از یکدیگر, در جهت رونق اقتصادی خانواده بزرگ ناریانی  گام برداریم.

موفقیت هر کدام از همشهریان باعث سربلندی و افتخار ماست.

 

 

نظرات , دیدگاه ها  و پیامهای شما در خصوص مطلب بالا :
فرستنده: یوسف صابری  چهارشنبه 12 آذر 1393
 موفق باشی اقا یوسف
فرستنده: محمود رزاقی (مشهدی اکبر مرحوم )  1392/07/07
 آرزوی موفقیت برای تمامی ناریانی های کارآفرین مخصوصا کربلائی یوسف صابری . عرق ناریانی به ناریان هائی که فعالیت اقتصادی دارند را فراموش نکنیم.
فرستنده: اکبر رزاقی  1392/07/01
 آرزومند موفقیت روزافزون همراه با سلامتی

شما هم میتوانید دیدگاه ها , نظرات  و پیامهای خود را درخصوص مطلب بالا , از طریق فرم زیر ارسال نمایید :

  * نام فرستنده : 
پست الکترونیکی :
* متن پیام:
 
  © 2006 www.naryan.com | Taleghan, Naryan | SMS: 3000722001892

صفحه اولاخبارآموزشیاقتصادی |گالری |ناریان درجهانیادیارانتماس با مادرباره مانقشه سایت