صفحه اول درباره ما اخبار اقتصادی  آموزشی گالری ناریان در جهان یاد یاران تماس با ما  نقشه سایت
 

  بازگشت
 

 موضوع: کربلایی عقیل صابری به رحمت ایزدی پیوست.  تاریخ:  1392/07/13

با کمال تاسف و تاثر , کربلایی عقیل صابری شب گذشته دار فانی را وداع گفت و امروز  در آرامستان زادگاهش روستای ناریان به خاک سپرده می شود, مراسم اولین شب در گذشتش امشب درمسجد روستایمان منعقد خواهد شد.

بدينوسيله ضمن عرض تسليت به بازماندگان , بويژه همسر محترمه وبرادر شان آقای اکبر صابری و پسرانش آقایان شعبان ، قربان ، ایرج ، بهرام و دختران داغدار، وساير بستگان ايشان براي آن مرحوم طلب آمرزش مي نماييم خدايش رحمت نمايد.

در ضمن مراسم سوم و هفتمین روز درگذشت این پدر بزرگوار روز پنجشنبه 18 مهر از ساعت 10 الی 14در مسجد محمد رسول الله ناریان برگزار می گردد

روابط عمومی سایت ناریان


نظرات , دیدگاه ها  و پیامهای شما در خصوص مطلب بالا :
فرستنده: وب سایت من تو ناریان  1392/07/15
 جناب آقای حسن رزاقی, در گذشت بزرگ خاندان صابری را به شما وخانواده محترمه تسلیت عرض نمود ه و از خداوند متعال علو درجات را خواهانیم .همه می دانند که آن مرحو م همچو کوهی استوار در پشت شما وخانواده محترم بوده است همانند پدر... روحش شاد ویادش گرامی
فرستنده: بیطر فانه  1392/07/14
 (انالله وانااليه راجعون) در اينجا لازم است از طريق اين سامانه اين مصيبت دردناک را خدمت خانواده صابري ودوست عزيزم كربلايي شعبان وآقا بهرام وقربان صابري و ديگر بستگان تسليت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای مرحوم و صبر جزيل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت نماييم. ((روحش شاد و يادش گرامی باد)) التماس دعا(يا جواد الائمه)
فرستنده: (هیئت خامس آل عبا-پایگاه بسیج حضرت سید الشهداء) (کلاک بالا)  1392/07/14
  خانواده محترم صابری با نهایت تاسف و تاثر مصیبت وارده را به حضور شما خانواده محترم تسلیت عرض نموده واز درگاه خداوند متعال علو درجات و رحمت بیکران برای آن مرحوم و صبر و شکیبائی برای شما خانواده گرامی مسئلت منمائیم. (هیئت خامس آل عبا-پایگاه بسیج حضرت سید الشهداء) (کلاک بالا)
فرستنده: محمود رزاقی (مشهدی اکبر مرحوم ):  1392/07/14
 بنده هم این مصیبت بزرگ را خدمت دختر عمو و پسر عموهای عزیزم تسلیت عرض میکنم و امیدوارم روحشان با شهیدان خلیل و ابراهیم رزاقی محشور گردد.
فرستنده: محسن صابری:  1392/07/14
 بسم الله الرحمن الرحیم .انا الله وانا الیه راجعون. درگذشت مرحوم مغفور شادروان عقیل صابری را به خانواده ایشان تسلیت عرض میکنم وبرای بازماندگان ایشان صبرواجر ازدرگاه خداوندخواستاریم.
فرستنده: سلمان صابری  1392/07/13
 در گذشت کربلایی عقیل صابری را به خانواده محترم آن عزیز هجرت کرده (فرزندان گرانقدر و برادر بزرگوارش و تمام منصوبین به آن خاندان که در سوگ نشسته اند تسلیت عرض نموده و مغفرت و رحمت, برایش از ایزد منان مسئلت داریم . خدا به تمامی بازماندگانش سلامتی دنیا و اجر آخرت عطا بفرماید. (از طرف خانواده شهید منصور صابری ) - سلمان
فرستنده: رضا  1392/07/13
 من هم به نوبه خودم به خاندان آن مرحوم علي الخصوص دامادمان آقاي بهرام صابري تسليت عرض مي‌نمايم. انشاءالله خداوند روحشان را قرين رحمت قرار دهد.
فرستنده: یونس رزاقی  1392/07/13
 کل نفس ذائقة الموت ثم الینا ترجعون خانواده محترم صابری مصیبت وارده رابه شما تسلیت عرض نموده وبرای آن مرحوم علودرجات الهی وبرای شماصبروشکیبایی از درگاه خداوند متعال مسئلت مینمایم.

شما هم میتوانید دیدگاه ها , نظرات  و پیامهای خود را درخصوص مطلب بالا , از طریق فرم زیر ارسال نمایید :

  * نام فرستنده : 
پست الکترونیکی :
* متن پیام:
 
  © 2006 www.naryan.com | Taleghan, Naryan | SMS: 3000722001892

صفحه اولاخبارآموزشیاقتصادی |گالری |ناریان درجهانیادیارانتماس با مادرباره مانقشه سایت