صفحه اول درباره ما اخبار اقتصادی  آموزشی گالری ناریان در جهان یاد یاران تماس با ما  نقشه سایت
 

  بازگشت
 

 موضوع: کربلایی صفر شریف کاظمی بزرگ خاندان شریف کاظمی به رحمت ایزدی پیوست  تاریخ:  1392/07/13

 

با کمال تاسف و تاثر , کربلایی صفر شریف کاظمی بزرگ خاندان شریف کاظمی, پدر شهید بزرگوار نجف شریف کاظمی ساعتی پیش دار فانی را وداع گفت و امروز در آرامستان زادگاهش روستای ناریان به خاک سپرده می شود, مراسم اولین شب در گذشتش امشب درمسجد روستایمان منعقد خواهد شد.

بدينوسيله ضمن عرض تسليت به بازماندگان بویژه پسرانش آقایان نظر ،علی، طاهر ، اباذر و دختران داغدار، وساير بستگان ايشان براي آن مرحوم طلب آمرزش نموده و از خداوند منان می خواهیم روحش را با فرزند شهیدش محشور  نماید. به همین بهانه یادی می کنیم از فرزند شهیدش,شهید والا مقام شیر دلاور جبهه و جنگ سردار شهید نجف شریف کا ظمی روحشان شاد.  

در ضمن مراسم سوم و هفتمین روز درگذشت این پدر بزرگوار روز جمعه 19 مهر از ساعت 10 الی 14در مسجد محمد رسول الله ناریان برگزار می گردد

روابط عمومی سایت ناریان

نظرات , دیدگاه ها  و پیامهای شما در خصوص مطلب بالا :
فرستنده: مشهدی امرالله شریف کاظمی:  1392/07/14
 ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت آقای صفر شریف کاظمی فرزند مشهدی باقـر , آرزوی صبر برای خانواده آن مرحوم دارم .
فرستنده: بیطرفانه و همشهری  1392/07/14
 بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم انالله و انااليه راجعون خبر درگذشت انسانی وارسته و خدوم مرحوم كربلايي صفر شريف كاظمي پدر گرامی شهيد نجف شريف كاظمي موجب تألم و تأثر خاطر گرديد. بی‌ترديد انسان‌های پاک‌باخته و متعهدی همانند آن مرحوم که از عزيزترين سرمايه‌های خود برای اعتلای فرهنگ و مکتب انسان‌ساز اسلام و برافراشتن بيرق عزت و اقتدار نظام اسلامی گذشته‌اند، نزد پروردگار متعال از اجری عظيم و جايگاه برجسته برخوردارند. در ضمن عرض تسليت درگذشت اين انسان سخت‌کوش و عالی‌مقام را به پسران (كربلايي اباذر وطاهر، نظر ،آقا مهدي ومحسن (پسران شهيد نجف)و دختران داغدارش تسليت گفته و علو درجات برای روح سفرکرده‌اش و همنشينی با شهيد عزيزش را از خداوند سبحان مسئلت می‌نمايم. التماس دعا (يا جواد الائمه ادركني)
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  دوشنبه 15 مهر 1392
 بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم انالله و انااليه راجعون خبر درگذشت انسانی وارسته و خدوم مرحوم كربلايي صفر شريف كاظمي پدر گرامی شهيد نجف شريف كاظمي موجب تألم و تأثر خاطر گرديد. بی‌ترديد انسان‌های پاک‌باخته و متعهدی همانند آن مرحوم که از عزيزترين سرمايه‌های خود برای اعتلای فرهنگ و مکتب انسان‌ساز اسلام و برافراشتن بيرق عزت و اقتدار نظام اسلامی گذشته‌اند، نزد پروردگار متعال از اجری عظيم و جايگاه برجسته برخوردارند. در ضمن عرض تسليت درگذشت اين انسان سخت‌کوش و عالی‌مقام را به پسران (نظر ،طاهر،كربلايي اباذر،آقا مهدي ومحسن (پسران شهيد نجف)و دختران داغدارش تسليت گفته و علو درجات برای روح سفرکرده‌اش و همنشينی با شهيد عزيزش را از خداوند سبحان مسئلت می‌نمايم. التماس دعا
فرستنده: (هیئت خامس آل عبا-پایگاه بسیج حضرت سید الشهداء) (کلاک بالا)  1392/07/14
  خانواده محترم شریف کاظمی با نهایت تاسف و تاثر مصیبت وارده را به حضور شما خانواده محترم تسلیت عرض نموده واز درگاه خداوند متعال علو درجات و رحمت بیکران برای آن مرحوم و صبر و شکیبائی برای شما خانواده گرامی مسئلت منمائیم. (هیئت خامس آل عبا-پایگاه بسیج حضرت سید الشهداء) (کلاک بالا)
فرستنده: محمود رزاقی (مشهدی اکبر مرحوم)  1392/07/14
 دیروز که همه غرق عزاداری و سوگواری بودند, مرحوم کربلائی صفر شریف کاظمی غرق شادی, زیرا روز دیدار با فرزند شهیدش (شهید پهلوان نجف شریف کاظمی) پس از 28 سال بود. خدایش بیامرزد و روحش را با فرزند شهیدش محشور گرداند.
فرستنده: یونس رزاقی :  1392/07/13
 هردم ازاین عمر میرودنفسی/چون نگه میکنم دگرنمانده کسی/ خانواده های محترم معزی غم ازدست دادن پدر بزرگوارتان رابه شما تسلیت عرض نموده وبرای ابوشهید علو درجات الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.
فرستنده: سلمان صابری  1392/07/13
 با عرض تسلیت بمناسبت در گذشت کربلایی صفر شریف کاظمی پدری زحمتکش و بی ادعا و مومن که عمر باعزت و آبرو , خدایش به او عطا نموده و سرمایه گرانقدرش , شهید نجف موجب عزت بیش از پیش او و بازماندگانش شده .برای تمامی فرزندان عزیزش و منصوبین به آن خاندان صبر و خیر دنیا و آخرت از درگاه ایزد منان مسئلت داریم (ازطرف خانواده شهید منصور صابری).سلمان

شما هم میتوانید دیدگاه ها , نظرات  و پیامهای خود را درخصوص مطلب بالا , از طریق فرم زیر ارسال نمایید :

  * نام فرستنده : 
پست الکترونیکی :
* متن پیام:
 
  © 2006 www.naryan.com | Taleghan, Naryan | SMS: 3000722001892

صفحه اولاخبارآموزشیاقتصادی |گالری |ناریان درجهانیادیارانتماس با مادرباره مانقشه سایت