صفحه اول درباره ما اخبار اقتصادی  آموزشی گالری ناریان در جهان یاد یاران تماس با ما  نقشه سایت
 

  بازگشت
 

 موضوع: مشهدی گلبانو شريف كاظمي به رحمت ایزدی پیوست.  تاریخ:  1392/08/20

با کمال تاسف و تاثر , مشهدی گلبانو شريف كاظمي همسر مرحوم نجی الله صابری شب گذشته دار فانی را وداع گفت و امروز در آرامستان زادگاهش روستای ناریان به خاک سپرده می شود, مراسم اولین شب در گذشت این مادر مهربان امشب بیستم آبان درمسجد روستایمان منعقد خواهد شد.

بدينوسيله ضمن عرض تسليت به بازماندگان , بويژه پسرانش آقایان سعید , نادعلی , محمدعلی , حسن صابری و تنهادخترداغدار، وساير بستگان ايشان براي آن مرحومه طلب آمرزش مي نماييم خدايش رحمت نمايد.

روابط عمومی سایت ناریان

نظرات , دیدگاه ها  و پیامهای شما در خصوص مطلب بالا :
فرستنده: رضاصابری  1392/08/24
 بسم الله الرحمن الرحیم ؛ انالله واناالیه راجعون. آقای محسن صابری درگذشت مادربزرگ گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض میکنیم , ما را درغم خود شریک بدانید.
فرستنده: امیر حسین  1392/08/22
 با سلام وعر ض تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی و ضمن عرض تسلیت به آقای ظهیر صابری وخانواده محترمشان...امید به آنکه ما را در غم از دست دادن مادر عزیزشان شریک بدانند...خداییش بیامرزد...خدا بهشان صبر عنایت فرماید
فرستنده: سید سجاد میرغیاثی  1392/08/21
 خانواده محترم صابری. مصیبت وارده را صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان آن مرحومه از خداوند منان سلامتی و صبر را خواهان و خواستارم.روحش شاد و با اولیاا... محشور باد.
فرستنده: یونس رزاقی  1392/08/20
  انالله واناالیه راجعون،خانواده های محترم معزی غم از دست دادن مادری صبور و مهربان را به شماتسلیت گفته وبرای آن عزیزسفرکرده علودرجات الهی راازخداوندمتعال خواستارم. ((هیچ جای دنیا امنیت دستهای مادر رو نداره))
فرستنده: محمود رزاقی(مشهدی اکبر مرحوم)  1392/08/20
  خانواده محترم صابری با نهایت تاسف و تاثر مصیبت وارده را به حضور شما خانواده محترم تسلیت عرض نموده واز درگاه خداوند متعال علو درجات و رحمت بیکران برای آن مرحومه و صبر و شکیبائی برای شما خانواده گرامی مسئلت منمائیم. (هیئت خامس آل عبا-پایگاه بسیج حضرت سید الشهداء) (کلاک بالا)
فرستنده: سيدمحمد ميرغياثي:  1392/08/20
 جناب آقاي سعيد صابري واخوان داغدار؛ فقدان مادربزرگوارتان ما را نیز اندوهگین ساخت. غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته و سلامتی و طول عمر با عزت برای جناب عالی از پروردگار متعال خواهانیم.

شما هم میتوانید دیدگاه ها , نظرات  و پیامهای خود را درخصوص مطلب بالا , از طریق فرم زیر ارسال نمایید :

  * نام فرستنده : 
پست الکترونیکی :
* متن پیام:
 
  © 2006 www.naryan.com | Taleghan, Naryan | SMS: 3000722001892

صفحه اولاخبارآموزشیاقتصادی |گالری |ناریان درجهانیادیارانتماس با مادرباره مانقشه سایت