صفحه اول درباره ما اخبار اقتصادی  آموزشی گالری ناریان در جهان یاد یاران تماس با ما  نقشه سایت
 

  بازگشت
 

 موضوع: حاج آقا خضراله (عباس )شریف کاظمی به رحمت ایزدی پیوست  تاریخ:  1392/10/23

با کمال تاسف و تاثر , حاج خضراله  (عباس ) شریف کاظمی شب گذشته دار فانی را وداع گفت و امروز در آرامستان بهشت زهرا تهران در خانه ابدي پدر مرحومش مشهدي مسيب شریف کاظمی آرام گرفت.

مراسم سوم وهفتمین روز درگذشت این پدر مهربان در روز جمعه 27 دي از ساعت 14 الی 16 در مسجد حضرت ابوالفضل(ع)واقع درحصارك خيابان ايران زمين روبروي مخابرات برگزار می گردد.

بدينوسيله ضمن عرض تسليت به بازماندگان , بويژه پسرانش آقایان محمد , احمد شریف کاظمی و دختران داغدار و برادران بزرگوارش آقايان حاج امراله و عزت اله شریف کاظمی و ساير بستگان ايشان, براي آن مرحوم طلب آمرزش مي نماييم خدايش رحمت نمايد.

روابط عمومی سایت ناریان
نظرات , دیدگاه ها  و پیامهای شما در خصوص مطلب بالا :
فرستنده: حسن رزاقي نصرت الله  دوشنبه 30 دی 1392
  خانواده محترم شریف کاظمی با نهایت تاسف و تاثر مصیبت وارده را به حضور شما خانواده محترم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال علو درجات و رحمت بیکران برای آن مرحوم و صبر و شکیبائی برای شما خانواده گرامی مسئلت می نمائیم.
فرستنده: احمد رضا شریف کاظمی  يکشنبه 29 دی 1392
 با تشکر از همه همشهریان و دوستان و آشنایان گرامی که در مراسم تشعیع و تدفین و یادبود پدر گرامیمان, مرحوم حاج عباس شریف کاظمی شرکت نموده و یا با ارسال پیام و تماس تلفنی ابراز همدردی نموده صمیمانه تشکر نموده و آرزوی سلامتی, بهروزی برای همه عزیزان دارم. انشاا... غم نبینید.
فرستنده: حسین شریف کاظمی (پسر خاله)  پنجشنبه 26 دی 1392
 جناب آقای محمد صابری و خانواده ی محترم ؛درگذشت پدر همسرتان را به شما وخانواده ی محترم شریف کاظمی تسلیت عرض مینماییم . ما را در غم خود شریک بدانید.
فرستنده: رحمان صابري (همسايه)  پنجشنبه 26 دی 1392
 با نهایت تاسف و تاثر مصیبت وارده را به حضور شما خانواده محترم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال علو درجات و رحمت بیکران برای آن مرحوم و صبر و شکیبائی برای شما خانواده گرامی مسئلت می نمائیم
فرستنده: علی رزاقی  چهارشنبه 25 دی 1392
 همچنین از طرف آقای الیاس رزاقی و بهروز رزاقی به خانواده محترمشان تسلیت عرض می کنم.
فرستنده: تقی صابری  چهارشنبه 25 دی 1392
 خانواده محترم معزی مصیبت وارده را به شما و بازماندگان تسلیت می گویم .
فرستنده: saberi f  سه شنبه 24 دی 1392
 خداوند او را بيامرزد.
فرستنده: محمود رزاقی(مشهدی اکبر مرحوم)  سه شنبه 24 دی 1392
 خانواده محترم شریف کاظمی با نهایت تاسف و تاثر مصیبت وارده را به حضور شما خانواده محترم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال علو درجات و رحمت بیکران برای آن مرحوم و صبر و شکیبائی برای شما خانواده گرامی مسئلت منمائیم. (هیئت خامس آل عبا-پایگاه بسیج حضرت سید الشهداء) (کلاک بالا)
فرستنده: محمد رزاقی  دوشنبه 23 دی 1392
 خداوند ایشان را غریق رحمتش بفرماید.
فرستنده: یونس رزاقی  دوشنبه 23 دی 1392
 ((کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام )) خانواده های محترم معزی "شریف کاظمی" مصیبت وارده رابه شما و سایر بازماندگان ازصمیم قلب تسلیت عرض نموده و برای عزیز از دست رفته ازخداوند متعال غفران الهی مسئلت دارم.انشاالله روح پاکش با امیرالمومنین(ع) محشور گردد.
فرستنده: سلمان صابری  دوشنبه 23 دی 1392
 بانهایت تاثر وتآسف در گذشت حاج خضرالله {عباس}شریف کاظمی را به تمام فرزندان و برادارن و منصوبین به این خانواده محترم که عزیزی زحمتکش و دلسوز و علاقه مند به اهل بیت عصمت وطهارت وائمه معصومین را ازدست داده اند تسلیت عرض نموده و آسایش و آرامش ابدی در کنارمحبان اهل بیت (ع) را برایش مسئلت مینماییم . خدا به تمامی بازماندگان صبر و سلامتی و طول عمر مرحمت بفرماید. سلمان .از طرف خانواده شهید منصور صابری . جهت شادی روح تمامی در گذشتگان هم وطنمان از اهالی ناریان بخوانید.فاتحه و صلوات.

شما هم میتوانید دیدگاه ها , نظرات  و پیامهای خود را درخصوص مطلب بالا , از طریق فرم زیر ارسال نمایید :

  * نام فرستنده : 
پست الکترونیکی :
* متن پیام:
 
  © 2006 www.naryan.com | Taleghan, Naryan | SMS: 3000722001892

صفحه اولاخبارآموزشیاقتصادی |گالری |ناریان درجهانیادیارانتماس با مادرباره مانقشه سایت