صفحه اول درباره ما اخبار اقتصادی  آموزشی گالری ناریان در جهان یاد یاران تماس با ما  نقشه سایت
 

  بازگشت
 

 موضوع: فراخوان مؤسسه خيريه کریم اهل بیت (نارياني ها)  تاریخ:  1393/02/05

بسمه تعالي

 وَالَّذِينَ آمَنُوا وَعمَلوُالِصَّالحاتِ لانُكلِّفُ نَفساً اِلاّوُسعَهَاَ اُوُلئِكَ اَصحَابُ الجَنّه هُم فيَها خَالِدوُن

خوشا به حال كساني كه ايمان آوردندوبه قدروسع دركارنيك وشايسته كوشيدند(هيچ كس رابيش

ازوسعش تكليف نكنيم آنهااهل بهشت اند ودرآن جاودان متنعم اند.( سوره اعراف -آيه 42)

 ناریانی عزیز سلام ؛  

مؤسسه خيريه نارياني ها متشكل ازافرادي است نيك انديش و نيكوكار كه با قصد و نيت خير و خدمت رساني و بدون هيچگونه چشمداشت , صرفاً براي رضاو قرب خداوندمتعال وبااهداف انسان دوستانه همكاري مي نمايند .

بني آدم اعضاي يكديگرند                      كه درآفرينش زيك گوهرند

چوعضوي به دردآوردروزگار                       دگرعضـوها رانمـانـدقـرار

  این صندوق خیریه در نظر دارد جهت تحقق اهداف زیر, فعالیت خود را گسترش دهد. 

1-    کمک به ایجاد انسجام و اتحاد و همدلی بیشتر همشهریان و جلوگیری از بی تفاوتی و پرهیز از هرگونه بی توجهی و عدم احساس مسئولیت نسبت به  مشکلات یکدیگر. 

2-    کمک به گسترش فرهنگ انفاق در بین ناريانيها . 

3-    بررسی و تحقیق و شناخت افراد و خانواده های ضعیف , کم بضاعت , بیماران خاص, و...با حفظ رازداری و  صیانت از آبروی افراد , جهت مساعدت. 

4-    کمک به زدون فقر و بیماری از چهرة روستاي زیبای ناريان . 

5-    جلوگیری از به خطر افتادن کیان خانواده ناريانيهای عزیز به دلیل مشکلات مالی . 

شایان ذکر است که صندوق علاوه بر هیات امناء دارای دو کمیته از معتمدین ناریانی میباشد که یکی کار جمع آوری کمکها از همشهریان را عهده دارخواهد بود و کمیته دیگر کار بررسی و تحقیق و شناسایی و تحویل کمکهای لازم را انجام خواهد داد. گزارش فعالیت خیریه درمقاطع مختلف به اطلاع خواهد رسید و این گزارش ها همواره در سایت ناريان بخش خيريه  در دسترس عموم قرار داده خواهد شد 

درصورتیکه شما هم  تمایل دارید در این راه خداپسندانه همکاری فرمائید, فرم ذیل را تکمیل فرمائید . 

اینجانب:...........................  نام پدر:.......................شماره تلفن همراه:.....................تلفن ثابت........................ آدرس:................ ............... ........ .............. ........ ........ ......................................مایلم  در صندوق خیریه نارياني ها , عضو شده و وجوه اهدائی خود را  : به صورت ماهیانه ....... ........... ...................... ریال / سه ماهه...... ............. ...................ریال/ 6ماهه...............................ریال ویا  سالیانه........................... ریال بپردازم  . و موافقم مبالغ واریز شده به حساب خيريه نارياني ها صرف امور خیریه , کمک به مستمندان , بیماران خاص ,کمک به ازدواج  جوانان و تحکیم بنیاد خانواده و... گردد . 

 درصورت عدم پرداخت وجه در مقاطع زمانی مقرر , موافقم  از طريق سيستم پيامك  ناریانیها ( سپنا) به بنده اطلاع رساني شود . 

درپایان چنانچه پیشنهاد خاصی جهت هر چه بهتر انجام دادن خدمات خیریه داشته باشید مزید امتنان خواهد بود که در  ذیل این برگه  یا در بخش خيريه  در سایت ناريان ، یا از طریق سیستم پیامک ناریانیها , ما را از نظرات خود بهره مند فرمائید . در صورت تمايل به مشاركت بیشتر در فعاليت ها نيز مي توانيد اعلام آمادگي نماييد تا از توانمندي همه بزرگوارن در اين امر بهره جست.

كانال هاي ارتباطي خيريه عبارتند از : :صندوق قرض الحسنه خامس آل عبا(ع) در كلاك بالا ، سايت ناريان ، سيستم پيامك ناريان (سپنا) به شماره 300072270018 میباشد.                                                                        امضاء عضو             

 

شماره كارت جهت واريز وجوهات 603799138527562 بانك ملي بنام حاج حسن رزاقي . لازم به بذكراست به زودي پس از طي مراحل قانوني و ثبت موسسه خيريه شماره حساب بنام خيريه نارياني ها ثبت و اطلاع رساني مي گردد.

اگرقصد مشارکت در این امر خیر را دارید,  بر روی این لینک کلیک کرده و فرم عضویت (فرم فوق) را دانلود و چاپ کنید و پس از تکمیل از طریق ایمیل یا به صورت دستی  به آدرس هایی درج شده در صفحه تماس باما  سایت ناریان به دست ما برسانید تا کد عضویت برایتان تخصیص یافته و از طریق سیستم پیامک به شما اطلاع رسانی گردد. درصورتیکه امکان چاپ و تکمیل فرم  را ندارید میتوانید اطلاعات فوق را از طریق ایمیل یا سیستم پیامک ناریانیها(سپنا) اطلاعاتی که با...... مشخص شده را ارسال فرمائید و نهایتا اینکه اگر ارسال اطلاعات از این روش هم برایتان مقدور نیست , میتوانید تنها عدد 5 را به نیت پنج تن , به سیستم پیامک ناریانیها شماره 300072270018 ارسال فرمائید تا با شما تماس گرفته شده و اقدامات لازم برای انجام ثبت نام شما صورت گیرد.                                   

باعرض ادب و احترام  - موسسه خيريه کریم اهل بیت (نارياني ها)

نظرات , دیدگاه ها  و پیامهای شما در خصوص مطلب بالا :

شما هم میتوانید دیدگاه ها , نظرات  و پیامهای خود را درخصوص مطلب بالا , از طریق فرم زیر ارسال نمایید :

  * نام فرستنده : 
پست الکترونیکی :
* متن پیام:
 
  © 2006 www.naryan.com | Taleghan, Naryan | SMS: 3000722001892

صفحه اولاخبارآموزشیاقتصادی |گالری |ناریان درجهانیادیارانتماس با مادرباره مانقشه سایت