صفحه اول درباره ما اخبار اقتصادی  آموزشی گالری ناریان در جهان یاد یاران تماس با ما  نقشه سایت
 

  بازگشت
 

 موضوع: کربلایی ساره صابری همسر آقای شیخ محمود صابری امروز دارفاني را وداع گفت  تاریخ:  1393/09/14

 بانهايت تاثر و تاسف ، کربلایی ساره صابری همسر آقای شیخ محمود صابری امروز دارفاني را وداع گفت و فردا 15آذر 93 در آرامستان زادگاهش ناريان به خاک سپرده ميشود.

مراسم ختمی فردا از ساعت 10 الی14در مسجد محمد رسول الله روستايمان ناريان برایشان برگزار ميگردد.و مراسم سوم و هفتم این مادر مهربان پنجشنبه20 آذر93 از ساعت 14 ال16 در مسجد صاحب الزمان واقع در کلاک پایین برگزار میشود.

 بدينوسيله ضمن عرض تسليت به بازماندگان بويژه همسر بزرگوارشان آقای شیخ محمود صابری و پسرانش آقايان اسماعیل،علی، صادقعلی صابری و دختران داغدار و ساير بستگان ايشان , براي آن مرحومه طلب آمرزش مي نماييم .

 روابط عمومی سایت ناریان

 

نظرات , دیدگاه ها  و پیامهای شما در خصوص مطلب بالا :
فرستنده: صابري  شنبه 29 آذر 1393
 ابراز همدردي متن قدرداني اصلاح شود ضمن عرض پوزش از مديريت سايت استاد گرامي آقاي رزاقي
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  يکشنبه 30 آذر 1393
 سلام جناب صابری متن به نظر صحیح میرسد بفرمائید چه چیزی را اصلاح کنیم. با سپاس - سایت ناریان
فرستنده: علي صابي ( شيخ محمود )  شنبه 29 آذر 1393
 *من لم يشكر المخلوق لم يشكر الخالق* *سپاس و تشكر از همراهي و ابراز همدري * از ابراز همدري و تسليت كليه هم روستايها و همشهري هاي محترم و سروراني كه در مراسم تشييع ، خاكسپاري و مجالس برزگداشت مرحوم مادرمان , اين خانواده را قرين محبت هاي خود قرارداده و موجب تسلي خاطر بازماندگان گرديده اند و همچنين از كليه عزيزاني با ارسال پيام كوتاه بذل محبت فرموده و براي همه عزيزان از خداوند متعال آرزوي طول عمر و سلامتي مسئلت مي نمائيم . باشد به شادي محبت هاي شما بزرگواران را پاسخگو باشيم با تشكر و سپاسگزاري خانواده صابري
فرستنده: سیدخلیل میرغیاثی  دوشنبه 17 آذر 1393
 خانواده محترم صابری:درگذشت مادر گرامیتان راتسلیت عرض نموده ،برای آن عزیز از دست رفته غفران الهی را مسئلت داریم و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستاریم .
فرستنده: (محمد حسين و محسن صابري)  يکشنبه 16 آذر 1393
 غم و اندوه از دست رفتن عزیزان بسیار سنگین است پر کشیدن کسانی که از آنان خاطره ها داریم و یاد و خاطرات آنها بخشی از وجودمان شده است تلخ ترین واقعیت زندگی است و رنج و الام آن را التیامی نمی شناسم ، از خداوند برای روح آن عزیز آرامش و برای آن خانواده محترم صبر و شکیبایی آرزو می نمایم.
فرستنده: حسن رزاقي نصرت ا....  شنبه 15 آذر 1393
  کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام خانواده محترم صابری ضایعه درگذشت مادر مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم خداوند متعال روح پاکش را با سرورش فاطمه زهراء محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.
فرستنده: یونس رزاقی  جمعه 14 آذر 1393
 انالله واناالیه راجعون،خانواده محترم معزی(صابری)تسلیت واژه کوچکی است درغم از دست دادن مادر،مصیبت وارده رابه شما تسلیت عرض نموده وبرای مرحومه ی مغفوره علو درجات را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

شما هم میتوانید دیدگاه ها , نظرات  و پیامهای خود را درخصوص مطلب بالا , از طریق فرم زیر ارسال نمایید :

  * نام فرستنده : 
پست الکترونیکی :
* متن پیام:
 
  © 2006 www.naryan.com | Taleghan, Naryan | SMS: 3000722001892

صفحه اولاخبارآموزشیاقتصادی |گالری |ناریان درجهانیادیارانتماس با مادرباره مانقشه سایت