صفحه اول درباره ما اخبار اقتصادی  آموزشی گالری ناریان در جهان یاد یاران تماس با ما  نقشه سایت
 

  بازگشت
 

 موضوع: زمان و مکان برگزاری دو مراسم بزرگ در روستای ناریان اعلام شد.  تاریخ:  1394/02/12

 

ستاد یادواره شهدای روستای ناریان با ارسال اطلاعیه ای  زمان و مکان برگزاری دو مراسم بزرگ در روستای ناریان را اعلام کرد.

مسئول روابط عمومی این ستاد درخصوص برگزاری بزرگداشت جانبازان و ایثارگران اظهار داشت : ستاد قصد دارد  امسال در مراسمی متفاوت و پرشکوه از جانبازان و ایثارگران تجلیل نماید.

این عضو ستاد زمان و مکان برگزاری مراسم را به شرح زیر اعلام نمود:
با توفیق الهی مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس روستای ناریان طالقان در تاریخ 94/04/11مصادف با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع)به صرف افطار در مسجد روستا بر گزار میگردد.

ستاد یاد واره شهدای روستای ناریان

 

وی همچنین زمان و مکان برگزاری مراسم یادبود شهدا را بدین شرح اعلام نمود:

باتوفیق الهی بیست و پنجمین یادواره 30 تن از شهدای گرانقدر روستای ناریان طالقان در تاریخ 94/05/09 از ساعت 11 لغایت 14 در مسجد روستا برگزار خواهد شد.

ستاد یادواره شهدای روستای ناریان

 

مسئول روابط عمومی ستاد یادواره شهدای روستای ناریان  از عموم همشهریان گرامی و علاقه مندان درخواست کرد و گفت : همشهریان عزیز ما را از راهنمائیها و پیشنهادات خود برای هرچه باشکوه برگزار شدن این دو مراسم بی نصیب نگذارند.

نظرات , دیدگاه ها  و پیامهای شما در خصوص مطلب بالا :
فرستنده: زهرا ادیبی  چهارشنبه 11 اسفند 1395
 با سلام و تشکر از زحمات بی دریغ شما دست اندر کاران یادواره شهدا....انشااله خدا خیرتان دهد.اینجانب از علما و روحانیون تقاضامندم ,درخصوص تثبیت نام اولین شهید روحانی استان البرزحرکتی عظیم و معنوی انجام دهند.
فرستنده: رزاقی  سه شنبه 15 ارديبهشت 1394
 با سلام و عرض ادب . و عرض تشکر از تذکرات بجا و درست عزیزان .یکی از تصمیمات ستاد این بود آنچه که شایسته شهیدان بزرگوار و خانواده معظم ایشان یعنی پرهیز از گرایشهای حزبی مراسم را برگزا ر نماید.درمورد سخنران هم همین تصمیم را گرفتند.و در خصوص شهید بزگوار ادیبی نیز تصمیماتی گرفته شده که انشاالله که به نتیجه برسد
فرستنده: غفور صابری  سه شنبه 15 ارديبهشت 1394
 باسلام وخسته نباشیدبه برگزارکنندگان مراسم یادواره شهدا و تشکر ویژه به خاطربرگزاری مراسم تجلیل ازجانبازان و ایثارگران عزیز برای اولین بار. احتراما"خواهشمند است،اگر هدف دوستان برگزاری یادواراه و مراسمی درشان و مقام شهدای والامقام این روستا میباشد از دعوت مسولین رده بالا به صورت حزبی و گروهی خودداری نمایند و اگرهدف کمک گرفتن از مسولین در راستای عمران و آبادانی روستا میباشد از مسولینی دعوت بعمل آیدکه طلبکار این مردم زحمت کش ،انقلابی شهیدپرور نباشند. درپایان خواهشمند است جهت سخنرانی از روحانیون توانمند روستااستفاده گردد.باتشکر
فرستنده: سید شهاب الدین فخرحسینی  يکشنبه 13 ارديبهشت 1394
 بسمه تعالی ضمن تقدیر وتشکر از دست اندر کاران یادواره شهدا وبا آرزوی موفقیت, به نظر می رسد یکی از کارهای مناسب در راستای بزرگداشت شهدا اجرای مراسم سالگرد ارتحال امام راحل(ره) و شهید گرانقدر طلبه فاضل شهید همتعلی ادیبی است که اولین شهید نهضت ایران اسلامی در استان البرز است,اگرچه این حقیر و همکاران محترم یادنامه شهدا وکانون فرهنگی هرساله در حد بضاعت خود مراسمی به همین مناسبت برگزار نمودیم و حتی باکمک آقا غلامرضا رزاقی درکتاب لاله های محراب که یادنامه شهدای روحانی استان البرز است بخشی را به شهدای روحانی ناریان اختصاص دادیم اما هیچ حرکتی در تثبیت نام شهید همتعلی ادیبی به عنوان اولین روحانی شهید و حتی اولین شهید انقلاب استان البرز به عمل نیامده است .امید واریم اعضا و مسئولین یادواره شهدا واعزه علما در این مورد اقدام نمایند و ما هیئت تحریریه نشریه نیز درخدمت هستیم.

شما هم میتوانید دیدگاه ها , نظرات  و پیامهای خود را درخصوص مطلب بالا , از طریق فرم زیر ارسال نمایید :

  * نام فرستنده : 
پست الکترونیکی :
* متن پیام:
 
  © 2006 www.naryan.com | Taleghan, Naryan | SMS: 3000722001892

صفحه اولاخبارآموزشیاقتصادی |گالری |ناریان درجهانیادیارانتماس با مادرباره مانقشه سایت