صفحه اول درباره ما اخبار اقتصادی  آموزشی گالری ناریان در جهان یاد یاران تماس با ما  نقشه سایت
 

  بازگشت
 

 موضوع: حاجیه خانم اشرف سادات میرغیاثی (فخرحسینی) دارفانی را وداع گفت  تاریخ:  1394/07/13

 مرحومه حاجیه خانم اشرف سادات میرغیاثی (فخرحسینی) همسر مرحوم حاج مهدی شیخ سلطانی دارفانی را وداع  گفت و فردا درآرامستان زادگاهش ناریان آرام می گیرد.

مراسم سومین روز درگذشت ايشان جمعه 17مهراز ساعت 10الی13 در مسجد محمد رسول الله ناريان طالقان منعقد میگردد. و مراسم هفتم آن مرحومه روز یکشنبه 19 مهر از ساعت 15الی16:30در مسجد امام جعفر صادق (ع) واقع در کرج – کوی کارمندان شمالی برگزار می گردد. حضور شما سروران گرامی تسلي خاطر بازماندگان و شادی روح آن مرحومه می گردد.
بدينوسيله ضمن عرض تسليت به بازماندگان , بويژه برادر بزرگوارشان حجت السلام حاج سید محمد فخر حسینی وپسرانش آقایان داود, هادی , حسین ,حمید , ودختران داغدار و ساير بستگان, براي آن مرحوم طلب آمرزش مي نماييم خدايش رحمت نمايد.


روابط عمومی سایت ناریان

نظرات , دیدگاه ها  و پیامهای شما در خصوص مطلب بالا :
فرستنده: محمد حسین شریف کاظمی  پنجشنبه 16 مهر 1394
 خانواده محترم شیخ سلطانی (فرزندان داغدیده) بنده را نیز در غم از دست دادن والده گرامیتان شریک بدانید بویژه دوست عزیزم حسین آقا که وظیفه خودشان را در قبال پدر و مادر به نحو احسن انجام دادند برای شادی روح این مادر عزیز و همه گذشتگان با ذکر فاتحه یادشان را گرامی بداریم
فرستنده: Zahra saberi  چهارشنبه 15 مهر 1394
 روحش شاد.
فرستنده: شیخ سلطانی پریسا  چهارشنبه 15 مهر 1394
 با عرض تسلیت به خانوادهای فخر حسینی و شیخ سلطانی یاد و خاطرات زنعمو عزیزم همیشه با من است ،روحش شاد و قرین رحمت الهی با تشکر از مدیریت سایت برای اطلاع رسانی به موقع .پاینده باشید.

شما هم میتوانید دیدگاه ها , نظرات  و پیامهای خود را درخصوص مطلب بالا , از طریق فرم زیر ارسال نمایید :

  * نام فرستنده : 
پست الکترونیکی :
* متن پیام:
 
  © 2006 www.naryan.com | Taleghan, Naryan | SMS: 3000722001892

صفحه اولاخبارآموزشیاقتصادی |گالری |ناریان درجهانیادیارانتماس با مادرباره مانقشه سایت