صفحه اول درباره ما اخبار اقتصادی  آموزشی گالری ناریان در جهان یاد یاران تماس با ما  نقشه سایت
 

  بازگشت
 

 موضوع: با کمال تاسف و تاثر حاج غلامحسن شریف کاظمی دقایقی قبل به دیار حق پیوست.  تاریخ:  1395/01/06

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام
جرس کاروان از رحیل مسافری دیگر خبر می دهد 

 

با کمال تاسف و تاثر در کمال ناباوری به اطلاع میرساند؛ آقای حاج غلامحسن شریف کاظمی , دار فانی را وداع گفت و فردا در آرامستان ناریان آرام می گیرد.

مراسم تشییع از کرج به سمت زادگاهش ناریان فردا شنبه 7 فروردین و مراسم اولین شب درگذشت ایشان فرداشب در مسجدناریان برگزار میگردد.

بدينوسيله ضمن عرض تسليت به بازماندگان , بويژه همسر محترمه و پسرانش آقا محسن, آقا مرتضی , آقا مهدي ، دختران داغدار , برادران گرامی حاج خداداد و حاج حسین , خواهران محترمه و ساير بستگان ايشان, براي آن مرحوم طلب آمرزش مي نماييم.

خداوند روحش را در کنار پدر بزرگوارش مرحوم میرزا احمد آقا شریف کاظمی که حق استادی به گردن بسیاری از همشهریان عزیز دارند , شاد نماید.

روابط عمومی سایت ناریان

نظرات , دیدگاه ها  و پیامهای شما در خصوص مطلب بالا :
فرستنده: ج صابری  جمعه 27 فروردين 1395
 خاندان محترم شریف کاظمی درگذشت حاج غلامحسن شریف کاظمی خادم الشهدا را به شما تسلیت عرض میکنم روحشان شاد
فرستنده: Zahra saberi  سه شنبه 24 فروردين 1395
 از خداوند متعال برای آن مرحوم طلب آمرزش و مغفرت وبرای خانواده ایشان صبر و شکیبایی آرزومندم...روحش شاد...
فرستنده: همشهری  شنبه 14 فروردين 1395
 از آسمان بدم می آید, از و قتی پدرم را برد و دیگر پس نداد. یک نفر به آسمان بفهماند, من پدرم را می خواهم باران مشکلی از من حل نمی کند........
فرستنده: سید محمود میرغیاثی  شنبه 14 فروردين 1395
 بسمه تعالی سلام علیکم برادر عزیز و ارجمندم جناب حاج آقا خداداد شریف کاظمی، غم از دست دادن برادر بزرگوار حاج غلامحسن شریف کاظمی را که غمی بسیار بزرگ و جانکاه است به شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم آمرزش و مغفرت و برای شما صبر و اجر فراوان مسئلت می نمایم. سید محمود میرغیاثی
فرستنده: سید محمود میرغیاثی  شنبه 14 فروردين 1395
 بسمه تعالی رحلت مرد خدا ، آقای حاج غلامحسن شریف کاظمی را به همسر محترمه و فرزندان عزیز و برادران و خواهران بزرگوار تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن سفر کرده از خداوند طلب آمرزش و مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل آرزومندیم. از طرف سید محمود میرغیاثی، مادر (طیبه جمشیدیان) و خانواده .
فرستنده: مجتبی  چهارشنبه 11 فروردين 1395
 انا لله و انا الیه راجعون مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم. بنده از همکاران مرحوم در شرکت ارج بودم واقعا مرد شریف و با صفایی بود خدا رحمتش کنه دو روز پیش خبر فوت ایشان را شنیدم خیلی ناراحت شدم. خداوند او را با شهدای کربلا محشور نماید.
فرستنده: ناشناس  سه شنبه 10 فروردين 1395
 با عرض سلام و تسليت فراوان در غم از دست دادن اين مرد پاک نهاد و نيکو سرشت هيچ واژه اي نميتوان در توصيت اين مصيبت گفت خداوند براي آن عزيز سفرکرده غفران و براي بازماندگان صبر عنايت فرمايد.
فرستنده: یونس رزاقی  شنبه 07 فروردين 1395
 درگذشت جانگداز،بزرگ مردی از تبارصالحان ،تلاشگری دراحیاوبزرگداشت یاد شهیدان ،خادم وذاکراهل بیت ،کربلایی حاج غلامحسن شریف کاظمی رابه اهالی محترم ناریان وخاندان شریفشان تسلیت عرض میکنم. امیدوارم بامولایش امام حسین(ع)محشورباشد.
فرستنده: ابراهیم صابری  شنبه 07 فروردين 1395
 با عرض سلام و تسلیت خدمت آقا محسن و خانواده محترم انشاالله غم آخرتان باشد و ما را در غم خود شریک فرمایید . از طرف خانواده مرحوم محمد حسن صابری

شما هم میتوانید دیدگاه ها , نظرات  و پیامهای خود را درخصوص مطلب بالا , از طریق فرم زیر ارسال نمایید :

  * نام فرستنده : 
پست الکترونیکی :
* متن پیام:
 
  © 2006 www.naryan.com | Taleghan, Naryan | SMS: 3000722001892

صفحه اولاخبارآموزشیاقتصادی |گالری |ناریان درجهانیادیارانتماس با مادرباره مانقشه سایت